Blog   /   Irodaköltöztetés
irodaköltöztetés
ÍRTA: Tehertaxiban Otthon

Irodaköltöztetés


Iroda költöztetés Budapesten

 

Legyen szó bármilyen költözésről, ez esetben irodaköltöztetés több szempontból is nehéz mindent összepakolni és hátra hagyni a megszokott helyet. A logisztika és a pakolás egy komplett iroda esetében egyáltalán nem egyszerű feladat.

 

Az előzetes tervezés és a feladatok pontos, precíz kiosztása által a stressz minimalizálható és a folyamat gördülékenyebben mehet végbe. Ha szeretné, hogy az irodaköltöztetés ne váljon rémálommá és a munkavégzés rövid időn belül folytatódjon, akkor mindenképp érdemes megfogadni pár tanácsot!

 

Milyen hibákat lehet elkövetni a irodaköltöztetés során?

 

Az iroda és a cég méretétől függően az irodák költöztetése jellemzően komoly projekt, amely kész rémálommá válhat, ha az alábbi hibákat követi el.

 

  • Tervezés és előkészületek hiánya

Még egy kisebb iroda esetében is érdemes megszervezni a folyamatot és átgondolni, hogy mi hogyan kerül becsomagolásra, elpakolásra. Az irodaköltöztetők ebben nagyon sokat tudnak segíteni. A csomagolást viszont jellemzően a megrendelőnek kell elvégeznie.

 

Ezt semmi esetre sem szabad az utolsó pillanatra hagyni. A különféle eszközök, tárgyak elpakolása, csomagolása egy nagyobb iroda esetében akár napokat is igénybe vehet, különösen abban az esetben, ha nincs megszervezve a csomagolás folyamata.

 

Elég kellemetlen, ha a irodaköltöztetést követően mindent külön meg kell keresgélni, mert szortírozás nélkül egybe lettek ömlesztve.

 

Egy iroda esetében különösen fontos, hogy a költöztetést követően a munka mielőbb ott folytatódjon, ahol abba maradt. Éppen ezért fontos a profi csomagolás. Vannak költöztető cégek, melyek nem csak a költöztetésben tudnak segíteni, hanem a csomagolásban is, sőt dobozokat is lehet tőlük bérelni.

 

A parkolási nehézségek szintén az első pontok között szerepelnek, melyeket jobb elkerülni és amivel kapcsolatban szükséges előre tervezni. Nincs lift? Nem probléma - megoldjuk! Egy lomtalanítás is beiktatható a költözéssel együtt, hogy egyben megszabadulhasson a fölösleges dolgoktól.

 

  • Biztosítás hiánya

Érdemes erre is gondolni, hiszen a legnagyobb elővigyázatosság ellenére is előfordulhat, hogy valami megsérül, esetleg kárt szenved. Emiatt fontos, hogy rendelkezésre álljon egy megbízható biztosítási konstrukció. Ehhez célszerű lehet egy biztosító segítségét kérni vagy magával a költöztető céggel egyeztetni a biztosítás kapcsán.

 

  • Információhiány

Ahhoz, hogy a költöztetőcég magas minőségben képes legyen elvégezni a munkáját és a költözés folyamata zökkenőmentesen menjen, nagyon fontos, hogy a költöztető cég minden fontos információval tisztában legyen.

 

Számos információra eleve rákérdeznek, azonban, ha van olyan infó, amely segítheti a munkájukat, azt semmi esetre sem szabad elhallgatni. A kommunikáció különösen fontos, így az is lényeges, hogy ne csak mondani, hanem kérdezni is merjen, ha valami nem világos.

 

  • Nem kér a költöztető cég segítségéből

Talán ez a legnagyobb hiba. Sokan azért nem kérik költöztető cég segítségét, mert spórolni akarnak vagy úgy vélik házon belül is megoldható az irodaköltöztetés, nincs szükség szakszerű segítségre.

 

Holott ez nagy hiba, ugyanis, ha a költöztetést amatőrök végzik, akik megfelelő költöztető járművel sem rendelkeznek, akkor nagy az esélye, hogy a csomagokban, eszközökben, készülékekben vagy bútorokban kár keletkezik.

Arról nem is beszélve, hogy a legtöbb irodában az alkalmazottak, amint lehet mennek haza és semmi kedvük a munkájukon kívül a pakolással és szállítással elütni az időt.

 

  • A legolcsóbbat választja

Természetesen fontos szempont az ár, viszont nem biztos, hogy a legfontosabb. Ha az az egyetlen szempont, hogy a szolgáltatás minél olcsóbb legyen, akkor nem kizárt, hogy majd hosszú távon rosszabbul jár, mondhatni drágábban jön ki a költözés után, mint azt eredetileg tervezte. Nagyon gyakran a feltüntetett ár nem tartalmazza a rejtett költségeket.

 

Annak érdekében, hogy a számlán - már ha egyáltalán kap számlát - ne döbbenjen le, érdemes előre rákérdezni, hogy van-e bármilyen rejtett költség, illetve mi a végleges költség, mit kell még pluszba megfizetni. Ugyanis könnyen kiderülhet, hogy a biztosított csomagoló anyagokért, plusz fordulókért és egyebekért is kell fizetni.

 

Érdemes minél részletesebb árajánlatot kérni, továbbá számlát is az elvégzett munkáról.

Ha valami túl olcsó, az mindig legyen gyanús! Persze, előfordulhat, hogy szerencsés és sikerült kifogni egy igazán kedvező áron dolgozó szakértő csapatot, azonban sajnos ez általában ritka. Sokkal valószínűbb, hogy egy megrendelő csalogató árat lát, ami valójában közel sem annyi, mint amennyinek látszik.

 

 

Hogyan válhat egyszerűbbé az irodaköltöztetés?

 

Sokan nem gondolnak rá, de nem kell feltétlenül mindent elköltöztetni.

Egy irodaköltöztetésnél is sok olyan tárgy, eszköz kerülhet elő, amelyek leginkább csak porfogóként funkcionálnak. Ha valamiről biztosan tudja, hogy nem fogja a jövőben hasznát venni és csak a helyet foglalja az irodában, akkor semmi értelme megtartani.

 

Az irodaköltöztetés folyamatát már a pakolással is meg lehet könnyíteni, még pedig úgy, hogy mindent rendszerez. A törékeny vagy sérülékeny tárgyakat érdemes egy helyre csomagolni és mindent feliratozni vagy színekkel jelölni. Ez a költöztetők számára is hasznos, mert így látni fogják, hogy melyek azok a csomagok, amelyeket kiemelt óvatossággal kell kezelni.

Az is sokat számít, hogy mibe pakol.

 

Nem hiába vannak kifejezetten a költözésre kifejlesztett költöztető dobozok. A legjobb az öt rétegű költöztető doboz, mely kellőképp strapabíró, így az irodaköltöztetés egyszerűbbé és biztonságosabbá teszi. A költöztető dobozok nem éppen olcsók, különösen, ha nagyobb mennyiségű tárgyat és használati eszközt kell szállítani. Éppen ezért vásárlás helyett inkább érdemes bérelni a dobozokat.

Ez egyrészt költséghatékony, másrészt környezetbarát megoldás.

Az irodaköltöztetés egy rendkívül macerás és stresszes folyamat tud lenni. Kellő tervezéssel és előkészülettel, azonban nagyon sok stressztől meg tudja óvni magát. Ha profi szakemberek segítségét kéri, akkor szó szerint rengeteg teher lekerül a válláról.

 

Tény, hogy költségesebb, mintha maga végezné el a irodaköltöztetés folyamatát néhány kollégával, azonban cserébe nyugodt lehet, hogy minden biztonságban és időben a kijelölt helyszínre fog érkezni.

Annak érdekében, hogy minden a lehető legsimábban menjen, arra is érdemes ügyelni, hogy lehetőleg ne a legnagyobb forgalomban történjen a költözködés. Ha nem kell a dugóban várakozni és lavírozni, akkor sokkal egyszerűbb lesz a folyamat.

 

 

Iroda költöztetése szolgáltatásaink között!

 

Hívjon minket bizalommal, kérjen szakértő segítséget ingyenes felmérés mellett irodaköltöztetések esetén! Amikor egy teljes iroda költözik tudjuk, hogy az idő különösen fontos ügyfeleink számára. Lakossági költöztetések mellett vállaljuk, hogy az irodában található berendezések (bútorok, gépek, egyéb eszközök) gyorsan és biztonságosan kerülnek új helyükre velünk.

 

Cégünk a szolgáltatást gyors és egyben profi megoldásokkal teszi elérhetővé, hogy rövid idő alatt, de mindenek előtt szakszerűen történjen meg az iroda költöztetése. Munkatársaink magas szintű tapasztalatokkal rendelkeznek etéren is, így fel vannak készülve arra, amit egy irodaköltöztetéssel kapcsolatban el lehet várni a költöztetőkkel szemben. Bízza ránk a munkát, szervezetten össze fogjuk pakolni az irodában lévő holmikat úgy, hogy a kicsomagolás is könnyebb legyen!

 

 

Iroda költöztetés árakra kíváncsi?

 

Fix árakkal számolhat abban az esetben, amennyiben ezt a szolgáltatásunkat választja. Ha tőlünk kér segítséget irodaköltöztetéshez, akkor a következő árakkal számolhat:

 

Teherautó: 10.000 Ft/óra

Rakódó személy: 3.000 Ft/óra/fő

 

Hogyha az átlagosnál nagyobb méretű, nagyobb felszereltségű irodáról van szó, ott egyedi árképzést biztosítunk. Előre egyeztetett időpontban elvégezzük a helyszíni felmérést. Itt már pontosan átlátjuk, hogy mekkora mértékű a feladat, ennek megfelelően pedig egyösszegű ajánlatot adunk.

 

Miért érdemes szakemberek segítségét kérni?

 

Egyrészt a fentebb említett okok miatt, másrészt azért, mert a szakemberek nagy tapasztalattal rendelkeznek a témában. Pontosan tudják, hogy mik azok a legapróbb részletek, amikre mindenképp érdemes ügyelni.

 

Ha profi segítséget kér, akkor nem szükséges a irodaköltözés minden egyes apró lépését egyedül megtervezni, mivel a szakemberek tudnak ebben segíteni. A kapott információk alapján a szakemberek meghatározzák, hogy mennyi és milyen méretű költöztető járműre van szükség.

 

Emellett a szakemberek speciális felszereléssel rendelkeznek, aminek köszönhetően akár a nagy méretű tárgyalóasztalok, recepciós pultok vagy akár a nagy méretű és súlyú széfek tárolása sem jelent problémát.

 

A széfek szállítása jóval körülményesebb, mint például egy szekrénysor szállítása. Ugyanis nehézgép szállítására alkalmas járműre van szükség. Zongora, antik bútorszállítás és páncélszekrény szállítás egyaránt szerepel repertoárunkban.

 

Egy iroda esetében nem csak a papíralapú, hanem a digitális adatok megőrzése is nagyon fontos. Éppen ezért a szakemberek az iroda IT technikusával együttműködve tervezik meg a szállítást.

 

Akár egy kisebb méretű vagy egy több tízezer négyzetméteres irodáról van szó, a tapasztalt szakemberek számára nem jelent problémát! A biztonság kedvéért mindenképp érdemes utána nézni a cégnek. Ha vannak költöztetés Budapest referenciák, akkor az mindenképp hasznos!

 

Lakás, irodák költöztetése, valamint más szolgáltatások is igénybe vehetőek tőlünk - szakértő megoldást kínálunk a költöztetéshez!

 

 

GYIK

 

Irodánkat szeretnénk egy másik kerületbe költöztetni. Lehet előzetesen egy ingyenes felmérést kérni?

 

Természetesen, munkatársaink mindenben a segítségére lesznek, így a cég konkrét árral tud majd kalkulálni.

 

Nem lesz időnk megtervezni az iroda elköltözését, tudnának ebben is segíteni?

 

Kollégáink ezt a terhet is átveszik, mivel egy előzetes felmérés alapján alapos terveket készítenek, hogy a költözés valóban gördülékenyen zajlódjon le.

 

Ha irodát költöztetünk, akkor valóban érdemesebb iroda költöztető céggel szerződni?

 

Mindenképp, hiszen egy nagyobb, de akár kisebb irodát is olyan berendezések jellemzik, amiket különleges odafigyeléssel, egyedi csomagolással szállítunk egyik pontból a másikba.





Miért vagyunk jobbak?
Minden jellegű szállításban van tapasztalatunk. Nem csak fizikai segítséget kérhet tőlünk, hanem tanácsokkal is szívesen ellátjuk igény szerint!
 
Mindig számíthat ránk! Minden megbízásba egyformán beletesszük a magunk tudását, hogy Ön minél gördülékenyebben költözhessen.
Garanciát adunk rá, hogy vigyázunk értékeire! Ellenőrzött gépjárműveket használunk, hozzáértésünk és tapasztalataink által ügyelünk a részletekre!
Megbízható cégként ismernek minket és ezt a benyomást nem csak fenntartani, hanem növelni is szeretnénk a jövőben!